Mittwoch, 6. März 2019

Airfryer recepten kip

Door het grillen in de Airfryer wordt het vlees mager, maar toch mals. Heb je ook allerlei potjes met kruiden in je keukenkastje staan, die je nooit gebruikt? Ik weet er een lekker recept voor.


Je maakt het met kipdijbeenfilets. Dat zijn de dijen van de kip , die veel malser en sappiger zijn dan kipfilet. Kipfilet met tomaat, knoflook en mozzarella. Mocht je dit een leuk recept vinden dan mag je hem natuurlijk liken. Ik liet me vandaag inspireren door Marc Jacobs van Airfryer Bakavondturen door een van zijn favoriete gerechten uit de Airfryer.


Het gaat om kipfilet waar je kleine sleufjes insnijdt en deze vult met tomaat en . Wil je zelf KFC kip maken? Met dit recept maak je ze heel makkelijk zelf in de Airfryer ! Dit is een veel gezondere variant van kip nuggets. En het recept is zo simpel! Ik gebruik altijd kippenhaasjes, maar je kunt ook kipfilet in stukjes snijden.


Roer het goed door elkaar tot het glad is. Giet het mengsel in de ovenschaal en zet de ovenschaal in de bak van de airfryer. Serveer met rijst, wat friet of een salade en smullen maar.


Recept is natuurlijk makkelijk . Een hele kip bakken gaat prima in de Airfryer ! Honing en limoen passen heel goed bij elkaar en geven de kip een heerlijke smaak. De mogelijkheden zijn eindeloos: bak een biefstuk, een hele kip of gebruik je Airfryer als BBQ. Met de grillpan accessoire gril je je vlees en laat je overtollig vet weg druppelen door het geperforeerde oppervlak. Maak ook eens een lekkere lamsbout, saté of shaslicks.


Zoek de baktijd van je favoriete product eenvoudig op. De hete lucht zorgt ervoor dat het vlees snel. Gerooster gebakken, gefrituur gepoft of gepureer je kunt me ervoor wakker maken. Ik denk dat we met ons gezin wel kilo per week wegwerken.


En zeer regelmatig maak ik ze klaar in de Airfryer. Biefstuk bakken in airfryer , Knoflookaardappels uit de airfryer , Cheeseburger uit de airfryer en AirFryer Channel - Lekkere krokante friet. De bereiding van de drumsticks duurt een half uur maar het marineren van de kip minimaal uur. Vandaar dat ik bij bereidingstijd meer dan twee uur heb ingevuld . Alle Airfryer baktijden op pagina! Met super handig PDF boekje om uit te printen.


Van Frikandel tot Kippenpoot, van Rollade tot Stokbrood. Lekker krokante en hartstikke gezonde kipstukjes! Airfryer Woensdag, dat betekent weer een heerlijk recept bereidt met de Airfryer , deze week kipfilet stukjes uit de Airfryer ! Of de Airfryer van toegevoegde waarde is in dit recept ? Deze saucijzenbroodjes kun je namelijk ook prima in de oven klaarmaken. Je bent er waarschijnlijk inclusief voorverwarmtijd gewoon iets langer mee . De airfryer klaarde de klus uitstekend! Volgende keer ga ik eerder beginnen en de kippetjes marineren, zodat ik niet om de paar minuten de lade hoef open te trekken om de kip weer in te kwasten.


Ik wilde eigenlijk een restje over houden voor de lunch morgen, maar helaas, de kip. Oh yes ik mocht weer aan de slag met de Philips Airfryer ! Bij deze deel ik een recept voor super lekkere malse en krokante kip met een buffalo chicken smaakje. Heel eerlijk: ik gebruik de Philips Airfryer veel te weinig. Zonde, want je kunt er zo veel mee!


Daarbij geeft de Philips Airfryer geen (frituur)luchtjes . Mijn recept is geschikt voor Airfryer en normale frituur. En -omdat we thuis dol zijn op kip - probeerde ik krokante Chinese kip uit de Airfryer te maken. Roer hier een eetlepel van de rode pesto doorheen en leg de gebakken kipfilets hier bovenop. Want kippenkluifjes zijn nu . Lekker met een frisse rucola salade erbij (zie foto onderaan).


Kip met rode pesto uit de Airfryer.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hinweis: Nur ein Mitglied dieses Blogs kann Kommentare posten.

Beliebte Posts